Ny design och bloggens framtid

I måndags satt jag faktiskt och började på en design då jag tyckte att Hugo skulle "bort" alltså bara någon enstaka bild och sedan mer på Teddy. Men det blev inte direkt som jag tänkt mig så nu skulle jag försöka få ihop något och jag tyckte denna blev enkel och stilren men ändå snygg. Igentligen var det tänkt att det skulle varit en likadan fast att bilderna skulle bytas så det kanske skulle varit 12 bilder istället för 4 men när Hugo inte kommer ha så mycket plats i bloggen längre och Teddy "försvinner" så blev det bäst med bara fyra. 
 
Bloggen kommer nog bli ganska trist nu, ska väl kämpa med att fortsätta fota och så även fast min älskling som fick mig till att fota inte finns kvar. Ridning blir det två dagar i veckan, hoppas att snart få en medryttarhäst så då blir det lite mer liv. Annars är det foto som kommer ta över här tror jag. Vi får helt enkelt se hur det kommer bli, jag vet inte ännu. Skolan börjar ju på måndag också och jag tycker inte om att blogga om skolan heller.
 
Annars om designen så kommer jag nog fixa till den lite mer senare. Byta profilbild till en bild på bara mig (måste bara fixa en först) och sedan vill jag liva upp bakgrunden lite också.
 

Kommentarer
Linn

kan du göra en design till mig? :)

Svar: Jag gör designer för 50kr och då ingår exakt allt som du vill ha. Annars om du vill ha gratis så gör jag bara en enkel header :) Har inte så mycket tid så därför jag inte gör gratis tyvärr :/
My Nordqvist

Tid: 15:56:05
Datum: 2013-02-12
Hemsida: http://linnj.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: