Nytt från hööks

Hann inte med Hööks igår så idag hann jag bara vakna och då skulle pappa åka hem för han skulle göra något och då följde jag med hem och då blev det en sväng på hööks först. Fanns som tur var ett allround i full så bytte det och ridbyxorna + två par strumpor fick också följa med hem.
 
Nu har jag gjort ren Teddys bur och nu kollar jag på hoppningen. Blev bra att jag kom hem en sväng :) Glömde dock kameran hemma så kan inte lägga upp bilder från allt igår så då skriver jag inget heller. 

Kommentarer
jenniefer

ååå snygga grejjer, dela med dig my! :D haha men ja lill Exxet jag måååste verkligen köpa han! finhästen :D

Tid: 13:41:37
Datum: 2012-08-04
Mallan<3

HEj gör du gratis designer? Skulle vilja ha en rätt så snabbt! ;) Men du har en sjukt fin bloggg! Kramis!

Svar: japp jag gör det. Dock så är de bara bakgrund + header och profilbild då. Om du vill ha den lite mer avancerad så kommer den kosta 20kr. Jag gör den inte heller jättesnabbt utan när jag har tid :)
My Nordqvist

Tid: 16:49:43
Datum: 2012-08-04
Hemsida: http://tweenss.blogg.se
Emma - hästblogg

så. snygga. saker.....!

Svar: ja ellerhur! :D
My Nordqvist

Tid: 18:18:37
Datum: 2012-08-06
Hemsida: http://crystallheart.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: