Plockat blåbär

Ja såhär har min dag sett ut, eller två timmar av min dag. Plockade bär på skönviksberget där det fanns väldigt mycket. Jag plockade mest tycker jag för när jag hade plockat hela saken full så hade mamma kommit halvvägs. Plockade sammanlagt 4,5 "bärplockade" och det kanske är 1,5 liter så jag var ganska grym.
 
Tog också på mig att plocka in röd-,svart-, vitvinbär och hallon. Det jag fick då var ett par ridbyxor, så jag kommer befinna mig ute och vara bärplockare en timme varje dag ungefär ett tag framföver...
 
Har varit hemma sedan halv 4 ungefär så har varit hemma ett tag. Somnade ett tag också när jag kollade på värsta bra TV programmet :( Men nu ska jag ta och gå ut och vara med Teddy men hon lär väl knappast vilja vara med mig ;)
 
Juste, jag red inte idag då jag inte skulle hinna för Linda skulle rida klockan 6 så imorgon ska jag rida istället :)

Kommentarer
william

gott emd blåbär:DDDD

SV; Det är supergott med kräftor:D
Och säg gärna vad du tycker om mina bilder på Sad Love Pt 2 som jag har skissat:)

Tid: 09:34:06
Datum: 2012-08-03
Hemsida: http://funnyones.blogg.se
william

gott emd blåbär_D

SV; Det är supergott med kräftor:D
Och säg gärna vad du tycker om mina bilder på Sad Love Pt 2 som jag har skissat:)

Svar: ja verkligen :D
My Nordqvist

Tid: 09:34:56
Datum: 2012-08-03
Hemsida: http://funnyones.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: