tAKiDA - Reason To Cry

 
"Reason To Cry" är enligt mig en av takidas bästa låtar. Okej de har många bra låtar men just Reason To Cry. Den betyder så sjukt mycket för mig, jag älskar låten rakt igenom och redan då jag hör den så får jag rysningar. Jag bara älskar den.
 
Den låten har passat in på många tillfällen i mitt liv och att höra den samtidigt som att sitta och gråta och bara tänka på de underbara stunderna som man haft med som t.ex. Teddy. Den får en att våga, att veta att jag är inte ensam. Jag vet inte hur jag ska förklara, men den toppar nog listan över de mest betydelsefulla låtarna för mig. Drömmen skulle vara att få se den live.
 
Jag älskar den och mer behöver jag inte säga!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: