Äntligen helg

Idag slutade vi kvart över 12 ungefär så det var skönt. Har bara haft slapplektioner idag och inte gjort någonting. Var klar med redovisningen på spanskan så fick sluta efter en frågesport som tog typ 15 min och HLn ställde vi in eftersom vi ändå inte skulle gjort något så då slutade vi. Bara för att jag slutade tidigt så var det grått och tråkigt väder och då hade inte jag lust att gå ut och fota. Fotade istället lite frost på altanfönstren (bilden ovan) och lite i julgranen så ska kolla igenom de senare. Har också kikat på lite program nu och kikat runt lite på youtube. Nu ska jag fixa mig inför partaj hos Emma. Har inte fixat paketet heller. Ojojoj rappa på!

Kommentarer
Annika

Fin bild :)

Svar: Tack :)
My Nordqvist

Tid: 21:08:23
Datum: 2012-12-14
Hemsida: http://blogofphoto.webblogg.se
Josephine

Gillar din fina blogg! :)

Svar: Tack så mycket! :)
My Nordqvist

Tid: 23:02:08
Datum: 2012-12-14
Hemsida: http://photomemorys.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: