Att ta sig runt i birsta när det är mellandagsrea

Var på birsta en sväng förut med Kim. Köpte en lädergrimma (den på bilden). Blev en svart. Brun skulle väl vara snyggast eftersom Tuxedo är svart men det fanns ingen utom de som var dyrare. Var nära att jag fick med med ett schabrak men blev snål och struntade i det. Gick in på siba och kikade på mobil, åkte vidare till birsta city där vi gick in på telenor, the phone house, rocks och cubus (där dressen inte fanns i storlek) innan vi gick därifrån. Satt oss i kön för att ta oss upp till elgiganten och mediamarkt. Tog väl ca 15 minuter. På mediamarkt var mobilen dyr och på elgiganten var den slut så efter de åkte vi hem.
 
Nu sitter jag är är väldigt nära att beställa mobilen. Har dock beslutsångest över vilket abonnemang jag ska ta. Måste ju liksom dras med de i 2 år..

Kommentarer
Wilma

Hejsan! Sjuuuukt fin blogg, är helt kär i dina headers! Gör du gratis? Skulle va en riktig dröm att få ha en av dig! Isåfall kan du väl mejla till lynnowilma@hotmail.com. Lycka till med bloggen, kraam

Svar: Hej. Tack så mycket! Jag gör gratis beroende på hur avancerad den är. Tack!
My Nordqvist

Tid: 20:05:41
Datum: 2012-12-26
Hemsida: http://ponnybrudaar.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: