Att tvinga sig själv till något man inte vill

Idag var jag på stallet från kvart i 11 ungefär till halv 1. Fotade några stycken men blev inga höjdarbilder direkt. Min kamera ville inte sammarbeta, som vanligt. Direkt när jag kom hem så trotsade jag mig själv så jag tog på mig de fulaste skorna som jag hittade och täckbyxor för att sticka ut på gården och fota. När jag väl var ute så fanns det ingenting att fota. Blev sämsta bilder och jag ville bara gömma mig i snön och aldrig komma fram mer. För inte ens ett år sedan gjorde jag detta varje dag. Tog på mig samma kläder och stack ut med den finaste gråa kaninen. Att jag nästan varje dag tog med mig kameran och förevigade hennes snöbus. Idag fick jag tvinga mig själv att gå ut och fota, ingenitng. Allt med fotograferandet har bara gått utför sedan den 14 augusti 2012. Jag tycker inte ens att det är kul längre, jag bara tvingar mig att göra det.
 
Det är väl bara att försöka hitta livskraften igen och hoppas på det bästa. Hur mycket jag än vill så går det inte att ändra på något som redan hänt.

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: