De är nära nu

Ett knapptryck ifrån.
Har ganska mycket problem med att välja abonnemang. Men nu har jag och pappa räknat ut hur mycket det kommer kosta om jag tar rubbet eller om jag tar hallå. Mobilen kommer med rubbet kosta 2400 och med hallå över 4000 men kommer då bara kosta 100kr i månaden (+pengarna jag ringer för) istället för 250 (då jag får allt gratis). Men när vi räknade ut så kommer det ändå hamna på samma peng. Så nu vet jag iallafall att jag ska ha rubbet och sedan dendär telefonen. Frågan är bara när jag ska våga trycka på köp. Haha fan vad jag kommer hata mig själv men jag måste!
 
Ja nu fick ni lite information om det är någon annan som funderar på samma sak som jag. Nu har ni uträkningarna och att det i slutänden kommer kosta lika mycket ;)

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: