Efter lite simmning

Nu är jag hemma efter en liten badsväng med Emma. Vi simmade 40 längder vilket är 1km så det är väl ganska bra. Vi badade också lite, eller hände på poolkanten och pratade. Var också gammla gubbar som tokglodde på oss. Och då menar jag verkligen TOKglodde. Det var jättehemskt haha.
 
Ikväll blir det bara att ta det lugnt om inte de planerna ändras. Mamma och pappa ska bort så bara jag och bror min hemma. Men finns väl alltid något att göra. Kolla på film och dö i soffan, de alternativet finns ju alltid.
 
När jag och Rebbe var ute och fotade så såg vi Sara och Tuxedo rida förbi. Sara är alltså hans ägare. Det var såklart han då han började dampa loss som han brukar göra med mig när de skulle gå över vägen, alltså småresa sig och såntdär. Han ville ta en annan väg han.

Kommentarer
Josefin

sv: Oftast har jag det på stativ, men dom bilderna som är tagna uppifrån är inte på stativ :) då har jag oftast min syster eller någon annan att fota ;) kram!

Tid: 19:20:35
Datum: 2012-12-28
Hemsida: http://photojosefin.blogg.se
Elin

Ja visst är dom fina! :D

Tid: 19:34:57
Datum: 2012-12-28
Hemsida: http://eamandanielsson.blogg.se
Johanna Bäääääääääck

Var det ingen gubbe som trampade vatten? :0

Tid: 19:58:41
Datum: 2012-12-28

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: