Lucia kaos

Idag är det Lucia vilket betyder att vi hade luciatåg. Det var så otroligt sämst att alla höll på att skratta ihjäl sig typ. Ingen kunde texterna, killarna överröstade oss och sjöng i otakt. Hehe bra där :D Iallafall så gick jag tredje längst fram och alla runt mig slutade sjunga när vi kom in så då sjöng ju inte jag heller. De längre bak sjöng så när alla stod där framme så började fler sjunga bara för att dom gjorde de. Sedan andra låten kunde inte jag (det var jag inte ensam om heller) så kollade på musikläraren hela tiden som mimade texten. Tredje låten var det staffan och killarna skrek typ första versen men sedan andra versen så blev det helt tyst för ingen kunde den så då höll jag på att skratta ihjäl mig, fick hålla igen ganska mycket. Fick ta om den versen igen och då gick det lite bättre. Sedan var det tänd ett ljus och den kan ju typ alla och sedan sjöng tjejerna himlen i min famn för killarna kunde inte hålla takten på den igår. Sedan gick vi ut.
Så ett luciatåg på knappt 15 min och ingen kunde texterna och killarna skrek typ. Det kommer nog dom flesta komma ihåg ;D
 
Kollade på en film på SOn och sedan hade vi svenska innan det var ridning. Hade Suzuki och gick väl hyffsat. Åkte hem med Julia och det blev lite kaos för epan gled ner i diket precis vid mig så höll på med både emmas pappa, min mamma och pappa och julias pappa tills den kom upp. Men orkar inte berätta om de.
 
Direkt efter de bar de av till nått ställe för att beställa en spis och sedan äta och åka in till birsta där jag köpte en mössa, vantar, halsduk och jeans (ovanligt).
 
Nu ska jag ta och duscha och bara njuta över att inte behöva bry sig om nån inlämning eller något sånt!
 
Måste verkligen fota nya bilder. Har inte fotat en ända snöbild än!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: