Presentkort, plånböcker och julbord

Idag var vi på birsta en sväng innan vi åt. Jag gick min bror min och vi gick och handlade lite julklappar. Kim stoppade sitt presentkort i bakfickan av någon anledning och jag sa att det inte var så smart. Det visade sig lite senare då han hade tappat de. Han trodde att någon hade tagit de men jag tyckte vi kunde leta lite för vi hade inte varit på så många ställen. Såklart så hittade vi de inne på HM så det var bra. När vi kommer in på IKEA så sätter vi oss i en soffa och väntar på alla andra som skulle komma. När dom kommer så går vi upp och sätter oss, och då hör några i kundradiosaken att de säger något om My Nordqvist. Jag ba eeeeeee vad har jag tappat då? Hittar inte plånboken i påsen så antagligen var det den. Så jag och Marica gick ner och jag höll på att dö av skratt, haha hur duktig får man va liksom? Såklart så var det min lilla plånbok där hehehehe. Lite kul att jag inte ens visste att jag hade tappat den heller ;)
 
Nu blir det nog filmmys och taggar inför lucian imorgon. Hoppas lilla KB sköter sig ;)

Kommentarer
Kajsa!

Halloj:D
vikken GAAALET FIN BLOGG DU HAR!?:D vem har gjort din header?;)

Bloglovin byte?:D

Svar: Hejsan :) Tack så himla mycket. Det är jag som har gjort den ;)Javisst, säg till när du följer mig och vilket nummer du blev så följer jag dig :)
My Nordqvist

Tid: 22:33:22
Datum: 2012-12-15
Hemsida: http://www.stallbrudar.blogg.se
Louise

Vilken fin blogg du har! :D

Svar: Tack så mycket :D
My Nordqvist

Tid: 11:52:13
Datum: 2012-12-16
Hemsida: http://louisesnall.blogg.se
Josäfin :>

Snygga bilder! :D

Svar: Tack :D
My Nordqvist

Tid: 12:54:56
Datum: 2012-12-18
Hemsida: http://jossanamigo.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: