Sista riktiga skoldagen

Idag var det sista "riktiga" skoldagen för min del. Sjukt skönt. Kollade klart på en film på spanskan, den var knas och var knappt läskig och den var overklig också. Hade hål i 2 timmar ungefär och sedan hade vi bild och då letade vi glada låtar för vi behöver de till vårat arbete. Så någon som vet någon glad låt? För vi hittar ingen. Lunch och sen engelska är vi bedömde oss själva och lärarn, matte där vi satt i ett grupprum och inte gjorde något för vi inte ville vara med på frågesport. Och sist hade vi idrott fast vi som inte hade kläder med oss behövde inte vara kvar så slutade 2 ungefär. Imorgon ska vi kolla på film fram till 11 och sedan få betyg och sluta. Oj vad intressant det är att veta mina lektioner. Men har inget annat att skriva så då kan jag dryga ut lite med ointressanta saker.
 
Har fortfarande inga nya bilder. Eller har massa hästbilder men det kanske inte är så kul med massa hästbilder hela hela tiden. Har kanske några som inte är hästintresserad som läser min blogg.
 
Från förra vintern

Kommentarer
ZOOFIE

SV: HAHAHAHAHHA ja jag kan gärna åka till navet och sitta där :D Jag gillar navet! Mina vänner hänger visserligen inte där längre, men jag kan nog skaffa nya navetvänner. Finns mycket trevligt folk där :DDD

Svar: hoppas du skaffar dig några knarkarkompisar och sedan knarkar du ihjäl dig!!!!!!! ALLT BARA FÖR ATT DU SA ATT SHM ÄR DÅLIGA!!!!!! HUALIGEN!
My Nordqvist

Tid: 16:15:32
Datum: 2012-12-19
Hemsida: http://zoofie.se
ZOOFIE

SV: HHAHAHAHAHAHHA ja men det blir skitbra, för jag har alltid gillat att läsa om kändisar som knarkar, så då är det säkert kul att knarka ihjäl sig också!! :D Jag kommer fram till min knarkdöd stå upp för att SHM är kassa :D

Svar: Du är så himla elak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
My Nordqvist

Tid: 16:23:02
Datum: 2012-12-19
Hemsida: http://zoofie.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: