Spotify

Superkul att mitt spotify har tagit slut för månaden. Jag brukar göra ett nytt konto varje halvår för i sex första månader får man obegränsat, men sedan tar ju de månaderna slut också. Jag har minst tre konton och det kan vara fem tillomed, jag har ingen koll direkt haha.. Just nu är jag inne på det första jag gjorde och det gjordes för så länge sedan att jag har obegränsat hela tiden. Varför jag inte använder det är väl för att det heter så fult, men tror faktiskt att jag får övergå till detta för sjukt drygt att hålla på och flytta spellistor och sånt. Har jättebra spellistor också, låtar som jag lyssnade på i femman-sexan = emotiden. Haha.. Hur kunde jag lyssna på sånt?
 

Kommentarer
Annika

Snygg header :D

Svar: Tack! :)
My Nordqvist

Tid: 11:22:45
Datum: 2012-12-23
Hemsida: http://blogofphoto.webblogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: