Svinkallt

Var med Jenniefer och Julia direkt efter skolan idag. Vi fotade lite bilder till ett skolarbete. Bilderna blev hyffsade, kanske inte så bra kvallité men läraren bryr sig ju inte om de. Har lite arbete kvar som redigering och några fler bilder ska tas men det får bli någon annan dag.
 
När jag kom hem så åt jag innan det bar iväg till stallet för kadrilj träning på finaste KB som vanligt. Var svinkallt så red barbacka och det blev varmt och skönt, fötterna var dock helt bortdomnade..
 
Nu har vi klätt julgranen, väldigt tidigt då vi brukar ta fram den bara några dagar innan julafton.
 
Duschen väntar just nu och sedan blir det kemiplugg. Inte alls så att provet kommer gå åt helvete.
 
Har inga bilder heller så fick bli en från påsklovet. Inte så gammal ;)

Kommentarer
Molly Bergström, UPPSALA

Önskar dig en fortsatt finfin tisdag ^^,
STOR KRAM!

[ snälla, svara gärna i min blogg om du svarar. jag kan inte se svaren annars då något är fel med mitt inlogg :/ ]

Tid: 14:45:45
Datum: 2012-12-11
Hemsida: http://mooollys.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: