Tuxedo aka damphästen

Direkt efter att jag varit på Riiby så åkte vi till Tuxedo aka damphästen. Jag tog in honom och efter ett tag kom Julia som skulle fota. Han dampade loss hela tiden och stod och skrek. Hans hagkompis var på julskyltningen som barnridningshäst. Han har allvarligt något fel i huvudet. Jag lyckades inte ens komma upp på honom... Gick tillbaka till stallet och där lyckades jag komma upp iallafall. Han var jättetjurig och kunde rätt som det va tvärnita och vägra gå framåt. Jag satt och sparkade på men han rörde sig inte. Kunde inte rida så bra direkt utan det blev mest skritt och trav något varv. Julia fick fina bilder på oss så det var toppen :) Ska försöka klura ut en design nu kanske.
 
Lite smakprov
Stoneface haha. Lite sur på hästen kanske ;)
 

Kommentarer
Sandra

Fina bilder, ser kallt ut!

Svar: Tack :) Det var faktiskt inte så kallt bara -5 ungefär :)
My Nordqvist

Tid: 19:18:15
Datum: 2012-12-16
Hemsida: http://aylen.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: