Fina KB

Red KB idag. Gick jättedåligt de första 10 minuterna men sen resten var han hur fin som helst. Gick jättebra för det mesta men när vi gjorde öppna så gick det sämre men han hade jättefin form. När vi töltade så var det nog den bästa gången jag ridit honom. Han gick att få i form ganska lätt faktiskt. Traven gick också jättebra, han tog trav nästan på en gång och travade på för det mesta hela tiden.

Efteråt så var han inte svart/brun längre utan grå, han hade också vit mascara ;) Skulle ta kort men min mobil var nog djupfryst så den stänge av sig såfort jag startade den.

Ja som ni läst så gick det jättebra idag. Inte detta jag förväntade mig när jag skulle sitta upp, höll knappt på att komma upp då jag hade tjockkläder på ;)




Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: