Helgen

Hej (:

Kom hem idag runt halv 7. Gick ut med Teddy och kom in 20 över 7. Kollade på kontoret. Det är asdåligt men måste kolla på det ändå..

Vet inte vad jag ska säga om helgen. Åkte salom igår och idag. Var jättetråkigt väder, mulet och blåsigt. Idag så blåste det jättemycket. I en backe så såg man inte någonting, det vara bara vitt. Helt plötsligt var det djupsnö och ja ba "Vart är backen?" Så vi fick leta oss ner (y). Kom jättemycket snö inatt också och backarna pistas kvällen före (några var pistade på morgonen) så det var snöhögar eller vad man ska kalla det för överallt så man fick åka runt och hoppa på dom :p

Var superkul när vi åkte hem då vi stannade på ett mack (stannade där i fredags också) och hon i kassan ba "hur var det i fjällen då? Jag antar att ni var där eftersom ni var här både i fredags och idag" Haha dog litegrann då x) Kul att hon kände igen oss... eller inte.

Nu orkar jag inte skriva mer för jag måste gå och leta ett par byxor som jag kan ha imorgon (:

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: