Tisdag = Konfa och Ishockeytävling

Har inte kunnat uppdaterat idag för att jag knappt varit hemma. Hade inställd HK idag så efter skolan så gick jag hem med Emma. Sen gick jag till konfan med Johanna. Efter konfan när jag och Johanna väntade på hennes mamma så sparkade vi snö på varann och hon lyckades träffa mig både i ögat och munnen.. Jag dog några gånger :D
Direkt efter konfan så blev det ishockey tävling (hockey). Kändes lite tugnt att gå dit då de alltid har vunnit/spelat oavgjort när jag har varit på matcherna. De har förlorat en gång och idag blev det en till vilket jag kände på mig redan från början. Men det blev ju faktiskt förlägning så de fick hela 1 poäng.. Var ju cpdomare som dömde också så det skulle egentligen inte blivit mål för modo. Men jag orkar inte skriva om hela matchen nu..

Imorgon blir det till att fixa massa inlägg. Har ju en hel del bilder..



Kommentarer
Malin Westman

Sv; ja men visst är det ^^ Blev glatt förvånad när sambon kom hem med det!

Tid: 07:35:59
Datum: 2012-02-15
Hemsida: http://malinwestman.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: