Tisdagen i detalj (typ)

Skolan idag var ganska slapp. Först idrott i 1 timme. Våran engelskalärare var inte på skolan så vi skulle ha den andra gympaläraren som vikarie. Då fick vi välja mellan engelska eller idrott och vi valde såklart idrott. Efter de var det var det HL och då kom det två personer som skulle berätta om ungdomsgården eller vad det heter. Efter de vare slöjd och jag gjorde klar min sak. Efter de HK och då satt vi bara och skrev av typ..

Ganska skönt med att det knappt var jobbigt idag. Har ju glömt mina nycklar på stallet så jag slapp ha massa saker i Emmas skåp. Det räckte med jacka, väska och HK mapp :p

Vet inte varför jag skrev allt detta då det är ganska ointressant.. Men något ska jag ha och skriva.

På konfan så var vi bara 11. Johanna var ju såklart sjuk också... Aja jag har ju lite andra kompisar också ;)

Kommer bild på saken som jag gjorde på slöjden snart (:

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: