Min helg

Kom hem nyss. Har haft det jättebra :D

I går så när vi kom fram i östersund så åkte vi till max och träffade Linda, Roger, Rasmus, Tove, Oscar, Oliver och Elias. Efter ett tag åkte vi och shoppade. Eller jag handlade en bikini och bh bara. Hittade en jättesnygg tröja på cubus men den kostade 300 så då blev jag jättesnål... 

Orkar inte skriva allt i detalj, men vi åkte till hotellet, sen åkte vi och åt mat och sen åkte vi till hotellet och sen åkte jag, Kim, Rasmus, Tove och Oscar på bio och såg Mission Impossible. Åkte tillbaka till hotellet och gjorde typ ingenting.

Idag så åkte vi till min gammelfarmor runt 11. Fikade, åt mat och fikade igen. Var superkul att få träffa henne ingen :) Rasmus, Tove och Kim satt och tog massa kort med min kamera. Oscar tog också massa. Så det blev runt 650 bilder varav jag kanske tog runt 100 haha :D

Kommer komma massa bilder när jag orkat kolla igenom allt. Måste lägga upp alla på Rasmus och Tove på facebook och det är typ 300 stycken om inte mer :p



Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: