Vad jag kommer göra idag och imorgon

Hej (:

Detta är ett tidsinställt inlägg för jag hinner antagligen inte blogga något på morgonen. Åker runt 9 och måste upp typ halv 8.
Idag blir det antagligen att shoppa massa saker. Och imorgon ska jag åka till min gammelfarmor som fyllt 90. Och jag kan säga er att hon är då minsann ingen gammtant som ligger på åldersomshem. Det går inte att förklara hur hon är. Kan säga att för några år sedan gick hon och hjälpte "gamlingarna" i byn som var runt 60 år (hon var väl 80-85 då) att såga ner några träd. Så hon tog motorsågen och gjorde de hon! Haha hon är så himla härlig :D

Får se om jag kommer mobilblogga något annars får ni nöja er med massa tidsinställda inlägg med bara bilder :)


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: