Ett förlångt inlägg

Nu är jag äntligen hemma!

Igår så åkte vi skidor en stund sedan åkte vi och badade. Vi badade lite sen gick vi upp och bastade. På damernas kunde man gå ut i snön från bastun så rullade mig i snön två gånger. Första gången så skar jag mig på knät fast jag märkte igen föränn mamma sa att det blödde på knäet och då var det blod ända ner till foten haha :P Gick ut igen och tog snö att trycka emot.

När vi kom hem igen så kollade vi på hockeyn i typ 3 minuter innan alla hade damp i husvagnen så då kollade vi på sporten sedan gladiatorerna. Var faktiskt bra :D Efter de kollade vi på nån film. Var nån drama som var ganska bra.

Idag åkte vi hem klockan 12 ungefär. Var på en affär vid vemdalshotellet och där hittade jag två tröjor som var assnygga! Var en grå långärmad och hela ryggen var spets. Var nära på att köpa den men jag vet inte om jag hade använt den då :( Var också en annan tröja som var grå. Den var jättesnygg när man höll upp den men när jag provade den var den stort som ett hus! Om jag hade händerna rakt ut så var det typ 50 centimeter på båda sidorna fast den skulle ju vara så. Så jag köpte ingenting.

Kom till birsta runt 4, åkte på stadium och kollade på jackor, måste ha en ny då den jag har är förliten.. Hittade den jag ville ha men den var jättekonstig för det är en grej som man kan knäppa runt magen och den satt jättetight även fast jag inte spände den så om inte den var där skulle jag kunna ha den.

Blev ett långt inlägg dehär..


Hemma hos lillbebin nu :')

Kommentarer
Thilda - Tanneryttarna

ååh vilken söt kanin, ser såå mjuk ut! :D

Tid: 19:07:20
Datum: 2012-01-08
Hemsida: http://tanneryttarna.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: