Hemma. Lite prat om vad jag gjort och Teddy

Hej!

Nu är jag äntligen hemma efter ca 4 timmars bilåkning. Har inte haft tid till datorn så har inte kunnat blogga. Igår kväll låg vi däckade framför TVn och kollade på massa ointressant. Jag sov i Oliver och Elias rum i Olivers säng och dom sov med Linda och Roger. Men Elias höll på att slå Oliver så han fick sova i sin egna säng och då kunde inte jag hålla på med datorn när han sov där.

Idag så gick jag upp, red och sen åkte vi hem.

När jag kom hem så gick jag ut till Teddy och hon satt in mot väggen och jag pratade lite sedan efter ett tag vände hon på huvudet och såg att det var jag och då vände hon sig jättesnabbt och ställde sig jättenära gallret. Tror faktiskt hon blev lite glad när jag kom (: Jag gick in igen och när jag gick ut för att göra ren buren så när jag låste upp buren blev hon jätteglad och ville ut, fast hon fick bara gå på altangolvet.

Imorgon ska hon få komma ut!

Nu ska jag ta och fixa mig lite. Ska åka och rida och det blir Exxet. Ovanligt va? Men jag har ju faktiskt börjat tycka om honom :)

Kommentarer
MADDISENJ

okej :)

Tid: 20:21:39
Datum: 2012-01-02
Hemsida: http://maddisenj.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: