In tha school

Tjena!

Sitter på skolan nu. Har bild och sitter vid datorer och ska leta efter några bilder som vi ska göra parafraser av kända bilder. Jag kanske borde börja söka. Har bara suttit och spelat i 40 minuter. Opps!
Datorerna är pyttesmå också så det går inte så bra att skriva..

Idag så blir det att rida på hälsokulturen och efter de blir det birre med Rebecka :))

Har fixat tre tidsinställda inlägg tror jag då jag antagligen inte kommer hinna sitta vid datorn då jag måste skynda mig att duscha/äta efter ridningen och vi blir på birsta till 8 (:


Kommentarer
Stallbrudarnaa - Nathalie ♥

Hejhej!

Säg gärna vad du tycker om våran blogg!

Kram<3

Tid: 11:47:28
Datum: 2012-01-19
Hemsida: http://stallbrudarnaa.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: