Jag blev utmanad

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Ingen aning :o

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Ska kolla i arkivet på bloggen... Jag var ute med Teddy och gjorde denna sak http://monkiapa.blogg.se/2011/january/en-fin-liten-historia-om-min-och-teddys-kvall.html#comment

3) FEM SNACKS DU GILLAR
Godis
Chips
Ostbollar
Sen vet jag inte :o

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Typ allt jag lyssnar på. Alla Takidas låtar. Lär mig texterna efter att jag lyssnat på låten ungefär 5 gånger ;)

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Köpa en häst
Gå på varenda takidakonsär
Spara
Resa hur mycket som helst
Köpa mark och anlita byggare som ska bygga upp ett hus, stall, ridhus, hagar, paddock. Och massa mer

6) FEM DÅLIGA VANOR:
Hm.. Jag vet inte :o

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Rida
Vara med Teddy
Fota
Shoppa
Vara med kompisar

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
En orange klänning med blå, rosa och snorgröna prickar. Haha..
Men kläder som är ful
Försmå kläder
Sen vet jag inte

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
leksaker!?
Kamera?
Dator?
Mobil?
Ja vad som nu är leksaker?

10) TIO PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
De som har tid (;