My Own Worst Enemy - Robert Pettersson och Helena Josefsson

Låten finns inte på youtube (inte vad jag har sett) så ni får spotify länken. Så gå in HÄÄR och lyssna!

Jag har sett väldigt mycket facebook uppdateringar om att denna låt skulle komma, men inte tänkt så mycket på det.
Imorse så tröck jag bara på en låt och lyssnade och tänkte "Vafan är det inte Robban som sjunger!?!?" Kollade på spotify och ja det var han som sjöng! Lyssnade på den om och om igen fixa så jag kunde lägga in den på mobilen fortsatte lyssna på den.
Den är så bra att det bara inte går att vara utan den!

Låten är hur bra som helst. Jag rent ut sagt älskar den. Den är mycket djupare än tAKiDAs låtar och jag tror den passar riktigt bra till filmen. Robban kan sjunga allt och passade perfekt till denna låt!

Låten släpptes igår och då också en video fast den har jag inte hittat om den har kommit ut. Någon som vet?


Bildlänk



Kommentarer
Tainted

Lätt den bästa Takida låten ever! Robban sjunger den magiskt och den har bästa texten av alla deras låtar.

Tid: 20:14:09
Datum: 2012-01-11
Kesey

Tror att videon släpps på fredag, kolla Takidas fanpage på Facebook. Dom lär länka den

Tid: 00:13:18
Datum: 2012-01-12
Hittat videon och den är FET

http://youtu.be/U9_NuNWQsHg

Tid: 22:27:10
Datum: 2012-01-13

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: