Onsdag avklarad bara två skoldagar kvar

Fyfan vad kallt det är idag! Typ -15 eller något sånt. Klarar verkligen inte kyla då mina skor gått sönder (IGEN!?) så jag måste ha converse. Fast jag borde överleva då jag gick i converse som var typ sönder hela förra vintern och då var det -20-30 varje dag ju..

När jag kom hem så gick jag ut med Teddy och kom nyss in. Nu ska jag snart äta sedan blire träna. Var en hel vecka sedan jag tränade :o Tror att på söndag är det 1 timme och 45 minuters träning, brukar vara en timme ochd det är tillräckligt jobbigt ju :p

Nu ska jag fortsätta med designen så jag kan lägga in den idag :))

Kommentarer
Åsa

Usch , har ni -15... vi har kanske -4 :))

Tid: 18:46:24
Datum: 2012-01-25
Hemsida: http://blomqvistbloggen.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: