Onsdagen

Hej!

Har varit fullt upp idag därför jag inte bloggat. Försökte skriva förut med det kom inte fram något.

Fick skjuts hem från skolan så kom hem 3. Gick ut med Teddy i 30 minuter. Kvart över 4 kom det en kille från reklam grejsemojs så jag ska börja dela ut reklam en gång i veckan nu med start imorgon. Haha allt för pengar kanske?

Direkt efter det så åkte vi till Irene som fyller 18 idag. Fikade och kollade på alla djur. De har jättemånga katter för de har uppfödning eller vad det heter haha.. Ni kan ju gå in och kolla på alla söta här. http://curiouscats.se/. Blev lite kär i en katt vid namn Dooley (Visst är det den jättestora Nita? Haha). Han är iaf hur stor som helt och de menar jag verkligen. Han väger runt 10 kilo och ser ut som ett Lodjur! :D

Efter vi var där så åkte vi och träna. Följde med mamma och pappa på fight night för första gången sedan sommarlovet började tror jag.

Nu ska jag ta och kolla på lite program som jag missat på tv4play så BB :D

Kommentarer
nita

Så stor är han väl inte? Väger bara 11kg och har en svans som är en halv meter. Så är han nästan lika stor som hunden. XD

Vänta bara till hösten då det kommer 2 eller 3 kullar samtidigt. Kommer vara kattkaos här då. (:

Tid: 22:17:48
Datum: 2012-01-11
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: