Vända tillbaka dygnet?

Nu ska jag nog ta och gå och lägga mig snart. Eller om en timme eller så. Imorgon blir det att gå upp senast 9 också för att jag ska kunna somna för att sedan vakna halv 7 på tisdag och känna att idag börjar skolan. Åhh som vi har längtat! Ska försöka inte klaga på schemat, det suger verkligen men eftersom vi har så pass mycket lektioner och bussturer fram och tillbaka så blir det kortare raster och luncher. Vissa saker hade de kunnat göra bättre men ja det ska ju passa in med allt också. Någongång ska man lära sig att man inte kan få som man vill jämt...

Skithemsidan har ju inte uppdaterat alla scheman så det jag hann se innan jag blev förbannad och knövlade ihop det och kastade det i skåpet så var det att vi har idrott på tisdag morgon. KUUL!

Nej nu ska vi inte snacka schema här inte. Nu ska jag ta och kolla på the voice Sverige för det har jag missat alla dagar för ingen ville se det i husvangen :((


Bjuder på en bild från s.151 av 153 i mitt bildarkiv. Jätteliten är den också för jag kunde inte ha stora bilder då..


Kommentarer
rebbe

Men det är bra att klaga ibland;-) om vi surar tillräckligt myckrt nu så behöver vi inte göra det när.skolan börjar:-) då kan vi tänka på det positiva, om det finns någe.som.är det....

Tid: 23:05:28
Datum: 2012-01-08
Hemsida: http://rebbepettersson.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: