Blogg.se kan dö

Jävligt arg på Blogg.se just nu. Allt går så jäkla segt. Blir också jävligt arg då man ska ladda upp ett inlägg och "något gick snett, vår ko kom in i serverrummet" eller vafan det står. Allt går snett på blogg.se just nu då det alltid kommer upp för mig. Har suttit och skrivit massa om när vi var på djurparken igår men ni tror inte att "något gick snett" kommer upp då och ingenting sparas. Får se om det kanske hamnar i utkastet då det kan göra det så väntar ett tag innan jag skriver nytt..
 
Därför bjuder jag på dessa bilder som jag tog när jag slängde min fina matta som jag gjorde i 7an. Lite skitig var den allt..
 

Kommentarer
Emma - hästblogg

håller verkligen med dig!

Tid: 10:53:33
Datum: 2012-07-27
Hemsida: http://crystallheart.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: