Borta bra med hemma bäst

Nu är jag äntligen hemma efter 5 timmars bilåkning. Åkte med farmor och farfar hem och dom har husvagnen och då går det inte lika fort.
 
Teddy var inte glad över att träffa mig iaf ;) Hon ville bara springa iväg fast det är för att hon tror att jag ska ta in henne. Släppte lös henne och då sprang hon under ett träd och där gick jag runt i 20 minuter innan jag fick tag på henne. Haha hon är så knäpp sötnosen :)
 
Nu vet jag inte vad jag ska göra, packa upp allt och sedan bara ta det lugnt. Här i veckan så blir det att åka till Hugo några dagar, några kompisar ska kanske följa med och fota några dagar också. Ska på birsta med Julia på onsdag tror jag då jag måste köpa massa sommarkläder tills vi åker utomlands. Fast alla sommarkläder är säkert slut..
I helgen är det konsertfesten också. Julia tyckte inte min idé var så bra, att stå längst fram och skrika som en tok då det är Sean Banan ;)
 
Ska ta och kolla i höökskatalogen nu så hejdå ;)
 
Kossan min

Kommentarer
Emma :)

Fin bild:D

Svar: tacktack :)
My Nordqvist

Tid: 22:01:58
Datum: 2012-07-30
Hemsida: http://eemmafernhagen.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: