Den sötaste av dom sötaste

Nikon d3100 + AF-S Nikkor 18-105mm f/3,5-5,6G ED
Alltså dendär ponnyn! Han är helt otrolig.
Hur kunde jag igentligen fastna för honom? En liten skit som inte ens kunde gångarterna (inte för att han kan det nu heller) och som drog dit han ville både i skogen och på ridbanan. I skogen så ville han inte gå på stigarna utan bredvid stigarna och in i skogen är mycket bättre. På banan så drog han utåt och såfort det var en häst i närheten så drog han sig dit.
Okej han beter sig likadant nu tror jag nog fast nu har han blivit riden lite mer men gångarterna är det väl samma sak med ;)
 
Var ett år sedan jag red honom tror jag, får se om det kanske blir någonting här i veckan kanske :)
 
Knasponny

Kommentarer
Maja - ryttarinnornas

Åh gud! Jag dör så söt!

Svar: hihi ja visst är han :')
My Nordqvist

Tid: 12:08:49
Datum: 2012-07-18
Hemsida: http://ryttarinnornas.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: