Drar på gatufesten med Johanna, men först sjukan!

Klockan 1 idag ska jag vara på sjukhuset så vi åker typ halv 1 för då slutar mamma. Johanna följer med då för direkt efter de så skjutsar hon oss till stan så vi ska gå runt på gatufesten ganska länge. Blir typ där till 11 ikväll eller något sånt, beror på när skjutsen hem åker/kommer.
Vi kommer nog åka ganska mycket karuseller för det finns inte så mycket att göra där innan 7 :p
 
Annars så lyssnar jag på takida just nu och toklängtar tills på fredag! På lördag blir det nattkäk på donken typ 2 då bror min jobbar hehe :D Hoppas Calle också jobbar då för då ska vi beställa av han ju och sen ska det vara specialgjort av Kim har jag bestämt men det kommer det säkert inte vara :(
 
Fixar ett eller två tidsinställda inlägg, ett på eftermiddan och ett på kvällen :)

Kommentarer
Emma - hästblogg

sv: jag vet inte riktigt vad alla heter, men standarobjektivet, ett macro objektiv och sen ett till;)

Tid: 11:58:21
Datum: 2012-07-04
Hemsida: http://crystallheart.blogg.se
Anna

Hej! det har blivit något konstigt med våran design, eller jag vet inte om det har med designen att göra men om man ska kommentera ett inlägg så blir den sidan helt vit, man ser inte inlägget och det fins ingen kommentarsruta.
Vet du vad det kan bero på? :)
då får la svara på mejl eller nått om det inte funkar att kommentera ;)

Tid: 14:28:50
Datum: 2012-07-04
Hemsida: http://macroo.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: