En låååång dag

Oscar kom upp och väckte mig runt kvart över 7 för att han skulle göra sig iordning och jag skulle se till att Oliver och Elias inte dödar varann. Gick ner och låg död på soffan, kollade på barnprogram också. Disney Junior eller vad det är för kanal har typ 6 program som går om och om igen, Händige Manny, Musses Klubbhus, Art Attack, Jake och piraterna i ingenmansland, Djungelhjul och något till. Allt går i dubbelavsnitt också så det är typ 1 timme musses klubbhus ;)
Mellan detta barnprogramstittande har jag varit ute med Ella (deras hund), fixat mat och fika till Oliver och Elias, spelat wii med Oliver och bråkat med båda två.
 
Just nu är jag död och har nyss tagit några huvudvärkstabletter, ibland känns det som om huvudet ska sprängas och halsen ska vi inte ens tala om.. Varför ska jag vara sjuk för?
 
Nu ska jag ta och fortsätta soffhänget så Hejdå :)
Kossan

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: