Flora torsdag och fredag

I torsdags när jag red med Sofia och Kerstin så red vi ut i skogen. Vi red på ett ställe där jag aldrig hade varit före sedan kom vi till berget där jag brukar rida. Flora hade jobbigt att hänga med Tvirvla som är en liten islänning haha! Hon fick trava ikapp ibland ;)
När vi kom bort från skogsstigen och ut på vägen så sprang vi lite, Flora travade jättefort och hon var sjukt fin! När vi hade galopperat en bit så kastar sig Flora åt sidan och håller på att gå ner i diket. Hahah hon är knäpp ;)
Vi galopperade upp för abbartjärnsbacken som jag kallar den för och där tog hon i som in i. Hon sprang och sprang och sprang!
Hon skötte sig kanon, hon hade väl inte tid med att tjafsa då hon var tvungen att springa på så mycket för att hinna med ;)
 
I fredags red vi en bit i skogen där mamma och pappa sprang. Flora fick skritta på rejält så hon skulle komma igång i kroppen och hon tyckte faktiskt att det var ganska jobbigt.
När vi gått klart i skogen så gick vi till banan för att pappa skulle fota. Hon var faktiskt ganska fin fast kickade lite i galoppen. Gjorde inte så mycket utan travade och galopperade runt.
 
Nikon d3100 + AF-S Nikkor 18-105mm f/3,5-5,6G ED

Kommentarer
Emma - hästblogg

fina bilder:D

Svar: tack :D
My Nordqvist

Tid: 21:05:46
Datum: 2012-07-30
Hemsida: http://crystallheart.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: