Gatufesten - fredag - TSOOL, Corroded och Amanda Jenssen

Ja vad ska man säga om The Soundtrack of our lives? Jag tycker inte dom är bra men det finns väl folk där ute som tycker de. Vi stod längst fram eftersom vi väntade på takida. Han som sjunger gjorde väääldigt snygga moves.. alltså det var ju pinsamt ibland haha ;) Gitarristen som stod åt vårat vänster kollade jättemycket på oss. En gång så kollade han på mig och flinade jättemycket, sedan kollade jag bort och kollade igen och då fortsatte han och kolla på mig och flinade ännu mer.. Hahah han tyckte nog inte om mig med takidatröja och stod och höll på att somna typ ;)
Han som sjunger trasslade in mikrofonsladden i stativet och fick inte lös den så det såg lite småkul ut! Han pekade också på mig eller Melina väldigt tydligt och länge. Han som spelade Piano kollade på mig jättemycket också. Tror dom älskar oss alltså!
 
De är ute på sin sista turné så det var väl lite speciellt så men musiken är inget som tilltalar mig.
 
Sprang ner och kollade på en låt med Corroded och dom är väl bra. Jag lyssnar inte så mycket på dom men dom är bra. Vet inte vad jag ska skriva då vi var där i 3 minuter typ.
Det sista innan takida var Amanda Jenssen. Jag är inget fan av henne men hon är bra på det hon gör men det är inte min typ. Det var hennes första spelning live på 1,5 år så det var ett tag sedan. Hon var faktiskt bättre än vad jag trodde och bättre live än på skiva.
Jag vet inte vad jag ska skriva så detta får duga.
 
Kommer mer om själva dagen senare.

Kommentarer
Emma - hästblogg

grymma bilder:D

Svar: tackar tackar :)
My Nordqvist

Tid: 20:28:59
Datum: 2012-07-07
Hemsida: http://crystallheart.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: