Hugo idag

Förut idag så red jag Hugo. Han verkade vara lite slö när jag hämtade honom i hagen och när jag gjorde iordning honom. Jag tänkte väl att han var trött efter att gått ganska mycket på ridlägret. Men såfort jag hoppade upp så blev det fart i han.
 
Vi gjorde lite öppnor och slutor och det gick faktiskt bra. Han måste nog vara less på att göra det nu haha ;) Sedan red jag lite utan stigbyglar och galopperade utan några krav. Ingentligen tänkte jag att vi skulle rida ut men det var så pass varmt så det var svalare i ridhuset, så då fick han göra lite roligare saker än att tråka runt och göra massa dressyrsaker.
 
En "gammal" fast ovisad bild
Nikon d3100 + AF-S nikkor 60mm f/2,8G ED

 
 
 

Kommentarer
Emma - hästblogg

sv: en Nikon D5100 + olika objetiv;)

Tid: 23:20:21
Datum: 2012-07-03
Hemsida: http://crystallheart.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: