Magiskt tAKiDA! Magiskt

Bild som pappa tog
 
Den som får ur mig något annat ord än magiskt, underbart, bäst osv.. kan gärna komma hit. Jag vet inte hur jag ska förklara denna underbara stund i mitt liv. Det var hur jävla bra som helst och nog en av de bästa gånger jag sett dom (fast har bara sett de 5 gånger). De började med några gamla och då inte från btl eller myb utan GAMLA låtar. Sedan kom de in på myb och spelade någon låt därifrån. De fortsatte att fortsätta "uppåt" eller vad man ska säga och kom in på btl, tdi och till sist tbh! Bakgrunderna var skivomslagen från alla skivor. Allt var så bra!
Jag skrek som jag vet inte vad, rösten skar sig ett antal gånger för att jag knappt hade någon röst att skrika med. Mitt i konsären kom jag på "När blir nästan gång, NÄR!" Så då började jag skrika ännu mer.
 
Kommer skriva mer om kvällen någonannan gång, för just nu får jag inte ur mig något.

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: