Saknar dig så det gör ont fina fina tjej ♥

Kollade nyss igenom en mapp med bilder som togs när jag var hemma så för ca tre veckor sedan och som jag inte hunnit ladda upp här än. Kollade igenom bilderna på blommorna men helt plötsligt kom det upp en bild på Teddy. Jag blev nästan tårögd. Jag tror jag hade glömt bort hur fin denna lilla krabat är. Pratade med mamma förut och hon sa att Teddy hade fått varit ute hela dagen idag, från strax före 9 till 8 men hon hade fått tagit hjälp av grannen då hon inte gick att ta in. Igår hade hon fått vänta tills pappa kom hem halv 9 för att ta in henne då hon vägrade att komma in. Det är då jag börjar sakna henne ännu mer. Alla hennes hyss som hon har för sig lillbusan
 
Saknar henne riktigt mycket och jag har ändå knappt varit borta i 2,5 vecka. När jag kommer hem kommer jag göra hur mycket som helst på de tre veckorna som är kvar av sommarlovet. Har massa saker planerat med kompisar och sen Teddy ska få väldigt mycket uppmärksamhet. Vem har liksom gett henne gräs varje gång vi åker bort/kommer hem? Vem har haft henne lös på gräsmattan så hon har fått sprungit runt? Jag tror och hoppas att hon också har saknat mig faktiskt då förra gången jag var borta ett tag så ställde hon sig upp mot gallret när jag klev ut ur bilen.
 
Det är i sånna här stunder som jag verkligen förstår hur mycket jag älskar henne och vad hon betyder för mig

Kommentarer
Emma - hästblogg

vad söt!

Svar: ja visst är hon :)
My Nordqvist

Tid: 08:01:23
Datum: 2012-07-25
Hemsida: http://crystallheart.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: