Sex pussel från 4 år på ca 50 minuter

Igår eller iförrgår kanske man ska säga så kanske ni som följer mig på instagram märkte att jag satt och byggde pussel som var från 4 år. Första pusslet satt jag och farmor och gjorde och det tog kanske 15 minuter. Det var riktigt svårt!
Såhär såg pusslet ut. För det första så ser dom inte ens likadana ut med färger och sånt. Och för det andra så är själva pusselbitarna eller vad man ska säga fyrkanter och på varje sida är det olika bitar till olika pussel. Jag vet inte hur jag ska förklara men det är sex olika pussel på samma bitar. Så det är ganska svårt att försöka hitta vilken sida som det ska vara och när inte ens färgerna är samma..
Att pusslet var från 4 år vet jag inte heller.. borde varit från 18 eller något ;)
Tycket ni örat passar in bra? 
Jag var såklart tvungen att bygga allihopa så det gjorde jag på egen hand och det gick bättre och bättre. Jag la sex stycken pussel som var från 4år på ca 50 minuter. Det känns lite...

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: