Badabadabadasolasolasola

Blev en liten tripp till lögdö och bada förut. Eller jag och Emma doppade oss (inte håret) men Jenniefer gick bara i med fötterna typ och Julia var en badkruka och låg och sola. Det var inte speciellt varmt men man överlevde när det inte blåste.
 
Nu vet jag inte vad jag ska ta och göra. Baka tårtan kanske eller det får pappa göra ;)

Har ni också fått den nya "designen" här på blogg.se? Jag tycker den är lite krånglig fast har ju inte vant mig än men tycker den andra var bättre. Det som är bra med denhär är att man kan ladda upp flera bilder samtidigt så man slipper ladda upp en och en.


Kommentarer
nita

Jag har inte fått nya än men ser att du har fått det. Syns i kommentarrutan. :)

Tid: 17:14:05
Datum: 2012-06-15
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: