Betet

Kom nyss hem från betet efter att varit där i runt 3 timmar. Fotade en jäkla massa så har 450 bilder att kolla igenom nu.
Vi gick runt där och fotade och lite sånt. Det var mest dom minsta som ville vara sociala. Dom stora stod mest och åt och kom fram någongång. Efter att vi hade fikat och sånt så gick vi ner till hästarna igen och då skulle alla upp och dricka och efter de så stod de bara och sov så dom var jättetråkiga. Jag och Julia gick och la oss och sola och då kom Farao och Puck och ställde sig framför oss (fast inne i hagen då) och glodde på oss ;)
 
Men nu ska jag försöka hitta en bild som jag kan lägga upp :p
 
Det fick bli en på lilla Pysen :) Han är bara för söt!

Kommentarer
Andréa

Sv: jag förstår :)

Söt bild,och söt häst!

Tid: 21:10:29
Datum: 2012-06-27
Hemsida: http://andreab.blogg.se
Emma - hästblogg

vilken super fin ponny!:D

Tid: 16:57:36
Datum: 2012-06-28
Hemsida: http://crystallheart.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: