En lördag med mycket händelser

Blir så glad när jag kollar in på bloggen och har jättemycket kommentarer! :)
 
Har inte hunnit blogga idag då det har varit fullt upp hela tiden. Kom hem runt 2 tror jag från Julias stuga. Bytte om jag skulle ta moppen till Hugo men då vägrar moppefan starta. Hade tydligen inge bensin så fyllde på lite som vi hade hemma och skulle då ta mig till macken. Tror ni jag vet hur man tankar eller!? Men jag lyckades faktiskt, fast jag visste inte om jag hade betalat så jag försökte få tag i mamma om man skulle göra något mer fast hon svarade inte så jag åkte därifrån haha.. (kan säkra er om att jag faktiskt betalade).
 
När jag hade ridit Hugo så skyndade jag mig hem för att byta om och gå ner till pappas kusin för att äta upp maten som blev kvar igår (dom bor två hus brevid oss och mamma och pappa var där men jag var ju med Julia och Emma). Var där till 8 och har varit ute och fixat lite i Teddys bur. Tydligen så var det myrinvasion i hennes bur tidigare idag men nu var det inte så jättemånga. De är 0,5cm stora om ens de, så jag är inte så jätterädd för dom ; Så nu luktar det kanel i hela buren för myror tycker tydligen inte om de.
 
Nej nu ska jag ta och skriva ihop några inlägg om blandannat midsommarafton och ridpasset med en underbar Hugo idag :)
 
 

Kommentarer
Silvia

Superfin blogg tjejen ;)

Tid: 21:14:28
Datum: 2012-06-23
Hemsida: http://slm.blogg.se
Sandra SG

sv: åh tack du! :D kram!!

Tid: 21:44:37
Datum: 2012-06-23
Hemsida: http://saaandis.blogg.se
jölle

Skicka bilderna till mig från igår :D

Tid: 22:09:43
Datum: 2012-06-23

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: