Midsommarafton med Julia och Emma

Om jag ska skriva lite om gårdagen/natten nu. 
 
När vi kom till stugan så gjorde vi inte så mycket. Efter ett tag började vi göra mat och lite sånt. Tacos stod det på menyn. Emma tog jättemycket kort på allt inne i stugan tror jag och ganska många på mig och Julia och det var inte på så vackra ställen.
 
Åt mat ett tag sedan gick vi in till den andra stugan och vad gjorde vi då? Bra minne. Men vi kollade på nog på TV.
Tänkte gå till sjön och kolla lite men var ganska mycket folk där så vi skippade det. Istället tog vi en liten promenad som gick väääldigt sakta. Vi gick kanske 1km/h. Blev en promenad på nästan 1 timme och kan inte varit mer än 1,5km.
Eftersom jag har lovat mina vänner att jag inte ska lägga ut bilder på dom så gör jag inte de. Fast på bilden ovan ser man ju inte vem det är sådeså.
 

När vi kom tillbaka kollade vi en american pie som gick på TVn. När den var slut så kollade vi på Patrik 1,5 som också gick på TVn. När den var slut var klockan 12 och då var det badtajm!
När vi kom till sjön var det dimma över den som var jätte coolt :D När vi tog av oss kläderna som vi hade över bikinin så blev det jättekallt, men när vi väl kände på vattnet så var det varmare i vattnet än i luften även fast det inte var speciellt varmt men ändå.
Alla bilder är tagna med Nikon d3100 + AF-S nikkor 18-105 f/3,5-5,6G ED
 
När vi kom tillbaka till stugan så var byxorna väldigt blöta. Så vi satt utan byxor med en varsin filt och tjocktröja och höll på att frysa ihjäl. Vi kollade på scream 4 och den var väl inte så bra. Efter den kollade vi på en komedi som inte var speciellt bra. Kollade bara lite från och till. Den var slut nångång efter 5 och då gick vi och la oss. Emma som inte ville somna ställde alarm på halv 10. Jag somnade kanske 6.
Vaknade av Emmas alarm halv 10 och då kollade jag på henne och då låg hon och flinade haha. Vaknade halv 12 och då gick vi upp.
Åt frukost, diskade,  packade ihop och sen åkte vi hem.
 
Ja vi har haft det riktigt skojjigt :D
 
 
 
 

Kommentarer
Lollo

maten såg riktigt god ut :D

Tid: 15:35:09
Datum: 2012-06-24
Hemsida: http://lollog.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: