Moppekort nurå :D

Hej!

Har varit ganska fullt upp idag så har inte bloggat därför. Var först på skolan slutade runt 1 för att skulle inte hinna åka och rida för skulle göra moppeprovet. Klarade det och sen när jag kom hem åkte jag moppe med Rebbe. Vi åkte typ runt lite här och var, tror vi åkte förbi faggafältet 5 gånger och det var samma som tränade de borde undrat lite...

Åkte till y:et och fotade lite blommor. Sen när vi kom hem till mig igen sa pappa att vi skulle åka till farfar så då gjorde vi de och fick glass :D Fotade lite mer där sen åkte vi hem.

När jag kom hem satt jag ute och pluggade i 45 minuter sen gick jag in och då skulle jag tydligt hjälpa till att kratta gården för pappa hade klippt gräset.

Nu sitter jag här och är glad för imorgon slutar jag typ 11 och ska åka in till stan för Jenny tar studenten. Sen ska vi direkt hem och fixa innan bror min tar studenten :D




Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: