Ny design och lite snack

ÄNTLIGEN säger jag bara! Har suttit med denna jäkla design i 500år tror jag nog. Lite har varit mitt fel då jag suttit och gjort två headers för jag kunde inte bestämma mig om jag ville ha den avancerade eller enkla men det slutade med att jag tog den enkla för jag orkar inte ha någon avancerad som jag haft ett tag nu. Sen kom det roliga när jag skulle lägga in allt. Den nya designen/layouten/sidan på blogg.se är så otroligt dålig. När man sitter och håller på i kodmallen så är det otroligt segt. När man trycker tar det tre sekunder innan skiten reagerar och när jag sitter med bloggdesigner ska det gå fort.

Allt slutade med att jag började om från början med designen på den här bloggen. (Jag har en annan blogg där jag gör designen och sen lägger jag in den på den här bloggen fast det tog sån tid så jag la in den direkt på denna istället). Då fick jag hålla på och fixa med massa saker för att när man varit inne i en kategori så har sidomenyn försvunnit men det visade sig vara att ett </div> inte fanns på rätt ställe så då hade det blivit så.

Nu har jag den nya designen eller headern och bakgrunden. Jag orkar inte göra en hel design får bli någon gång i mitten av sommaren. Nu ska jag göra den sista designbeställningen klar sen ska jag inte göra några designer tills blogg.se har fixat mer med nya sidan. De kan gärna få göra den snabbare..

Lite onödigt inlägg men jag ville skriva av mig.


Det stod mellan dessa två. Den översta är som den jag hade förut alltså att den "byter" bilder.

Kommentarer
ZOOFIE

Sv; Jag kommer nog att vara där från det att dom börjar släppa in, vilket lär vara runt 18-19 tiden :) Så kom och ställ dig hos oss du :D Mina vänner är inte farliga ;) (inte jag heller såklart)

Tid: 21:56:37
Datum: 2012-06-17
Hemsida: http://zoofie.devote.se
nita

Tycker det är snyggt då det är enkelt och denna var snygg. Fast tiden går så fort, känns som att du nyss bytte. Haha! :)

Tid: 22:59:15
Datum: 2012-06-17
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/
Lina Jonsson

Fin nya designen blev :)

Tid: 11:37:28
Datum: 2012-06-18
Hemsida: http://ryttareochhast.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: