Slapp dag med sol och värme

Fin rubrik jag kom på ;)

Idag har jag bara slappat. Gick upp typ 11 efter att ha legat i sängen och kollat på TV. Tog på mig en bikini och klänning, och tog med mig en bok och mobilen ut för att hitta en plats där jag kunde ligga och sola på. Mamma och pappa har inte tagit fram solstolarna så jag fick ligga på en dyna på trallen där det är jättemycket myror. Och ja jag hade panik .... hehe. Men det gick faktiskt bra och tog typ 1 timme innan jag fick en myra på mig (skrämde bort alla andra som jag såg). Låg och solade en timme sen gick jag in en snabbis och kylde av mig lite, fortsatte vara ute massa och sen tog jag med mig datorn ut för att skulle så på ett program som jag hade missat och mobilen hade inte lust att visa det.

Ganska skönt med sol ändå, var 22 grader i skuggan här. Tyvärr är jag inte som alla andra som gillar att solar, det är bland det värsta jag vet men försöker genomlida det så jag blir lite brun, tur att jag har ganska lätt för att bli brun iaf.

Kommentarer
bella. :)

sv; haha ojdå... ja..

Tid: 23:43:08
Datum: 2012-06-18
Hemsida: http://bellaahansson.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: