Tillbaka

Men hej det var länge sedan!

Okej nu ska jag väl ta och säga vart jag har befunnit mig sedan i söndags. Jo jag kan säga att igår såfort jag kom hem från skolan så låg jag på min säng från 20 över 3 till ungefär klockan 6 då jag åt mat och sen gick jag tillbaka till min säng halv 7 och låg där till 10 i 7 då jag åkte till stallet. Varför jag låg på min säng var att jag var tvungen att läsa ut min bok och jag hade 150 sidor kvar i. Hade det varit en poketbok så hade jag läst ut de på 1,5 timme kanske men min bok som jag har tar jättelång tid att läsa. 50 sidor på 1 timme..
Varför jag inte hade läst tidigare var för att jag trodde vi skulle ha läst ut den tills på fredag men sista dagen var idag..

Det var inte bara att läsa ut boken utan man skulle skriva en sammanfattning om den också och den har jag skrivit klar nu så ska ta och skicka den.

Annars så har skoldagarna varit som dom brukar antar jag väl. Idag slutade i 1 ungefär för lärarna skulle ha nå möte och prata betyg eller vad det var. Imorgon är vi ledig också så sköönt! Nu är det bara 7 skoldagar kvar sen sommarlov!!





Kommentarer
Emma - hästblogg

super fin bild:D

Tid: 22:15:21
Datum: 2012-06-05
Hemsida: http://crystallheart.blogg.se/
nita

Själv så har jag redan sommarlov. :D

Tid: 23:55:27
Datum: 2012-06-05
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: