Vårdcentralen

Hej :)

Idag var det skola som vanligt. Gick ca 30 min tidigare från matten för att jag skulle till vårdcentralen.
Han kollade på min tumme och mitt öra. Tummen skulle jag kanske till sjukhuset för då kunde jag få tips och kanske en stödsak. I örat försöka han suga ut om jag hade något i örat och det gjorde jätteont! När smärtan kom på en gång så sparkade jag till med foten haha. Det gick bra för det mesta men när det gjorde ont visste jag inte vad jag skulle ta mig till. Var som om jag ville springa därifrån typ haha ;) Det hjälpte inte så jag fick örondroppar utskriven och om det inte blir bättre efter en vecka ska jag åka till sjukhuset så jag hoppas det blir bättre..

Nu ska jag ta och njuta av att det är fredag även fast det ska spöregna hela helgen.



Kommentarer
Emma - hästblogg

fin bild:D

Tid: 18:12:10
Datum: 2012-06-03
Hemsida: http://crystallheart.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: