Äntligen lov!

Idag så när jag gick till "jobbet" eller vad man ska kalla det för så var det jättehalt. Fick typ släpa fötterna för att inte ramla. Haha jag ramlade en gång också! Som tur var så var det när jag nyss gick ut så det inte var mitt i sörberge typ ;)
När jag gick hem så var det slask överallt istället så jag lyckdes gå ner i något "vattenhål" så mina fötter var dränkta när jag kom hem.

Ganska skönt att det är helg för min del nu. Riktigt skönt med 10 dagars ledighet nu. Ska njuta riktigt mycket.

Nu ska jag ta och gå ut med Teddy. Ikväll blir det ridning. Jag tror jag skippar täckbyxorna idag och tar ridbyxorna istället!

ÅH ÄNTLIGEN ÄR DET VÅR!


Kommentarer
nita

Riktigt blött och halt ute nu, men det är ju för att snön försvinner. :D

Tid: 16:47:47
Datum: 2012-03-01
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/
rebbe

sv; too late;) jag köpte en annan tröjja ist:) trode inte att jag skulle använda den så mycket :/

Tid: 19:03:39
Datum: 2012-03-01
Hemsida: http://rebbepettersson.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: